Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
Nivelklubi Niveltieto.net
  KotiOhjeitaHakuKirjauduRekisteröidy  

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta
Salazopyrin ja huimaus (Luettu 2060 kertaa)
Meri Poissa

Liike on lääke!

Nivelklubilainen

Salazopyrin ja huimaus
02.07.2012 at 11:51:18

Hei,

aloitin viikko sitten Salazopyrinin (Oxiklorinin ohella) polven niveltulehdukseen. Eilen alkoi tuntumaan kuin istuisin keikkuvassa veneessä ja tunne on jatkunut tänäänkin. Lisäksi on hieman etova olo. Onko muilla ollut vastaavia huimausoireita lääkityksen aloittamisen jälkeen? Minulla on edelleen menossa aloitusannostus eli aamuin illoin 1 tabletti vielä tämän viikon ajan. Annostusta pitäisi nostaa ensi viikon labran jälkeen.
Sivun alkuun

IP kirjattu
Mintsi Poissa

Nivelklubin aktiivikirjoittaja

Re: Salazopyrin ja huimaus
Vastaus #1 - 02.07.2012 at 20:39:23

Kaveri joutui tuollaisten oireiden takia lopettamaan Salazopyrinin. Jos oikeasti häiritsee, niin soita lääkärille. Hän on kuitenkin ammattilainen.
Sivun alkuun

IP kirjattu
Hattivatti Poissa

Nivelklubin kirjoittaja
**

Vastaus #2 - 09.07.2012 at 16:04:02

Mulla on ollu nyt kuukauden verran salazopyrin annostuksena 2x 2 päivässä ja mitään sivuoireita ei ole tullu, eikä kyllä mitään apua ja helpotustakaan ole kyseisestä lääkkeestä ollu. Saa sitten nähdä mitä sen kanssa tehdään.
Sivun alkuun

IP kirjattu
Meri Poissa

Liike on lääke!

Nivelklubilainen

Vastaus #3 - 09.07.2012 at 16:13:51

Itse olen syönyt Salazopyrinia nyt kaksi viikkoa ja huomenna pitäisi mennä ensimmäisiin labrakokeisiin. Jos kaikki on ok, nostan annosta myös tuohon 2 x 2 tablettia päivässä. Ilmeisesti näissä lääkkeissä vaikutus tulee vasta myöhemmin. Yritän ajatella positiivisesti  Hymiö tsemppiä sinullekin ja mukavaa kesää  Viileä
Sivun alkuun

IP kirjattu
Sivunvalintanappi Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta